2023. aasta parlamendivalimistel on Tartu- ja Jõgevamaal Eesti Keskerakonna esinumber Riigikogu liige ning endine majandus- ja taristuminister Taavi Aas.
"Taavi Aas on teinud oma valdkonnas tõsist tööd. Majandusministriks oleku ajal seisis Taavi Aas selle eest, et Eestis oleks kättesaadav vähemalt 1000 MW juhitavat tootmisvõimsust. Selle võimaluseta maksaksime täna elektri eest oluliselt kõrgemat hinda," ütleb Keskerakonna esimees Jüri Ratas. "Kui Taavi Aas kandis ministrivastutust, kehtis soomlastega kokkulepe, et LNG-laev tuleb Eestisse. Tänane Vabariigi Valitsus loovutas selle aga põhjanaabritele, seades ühtlasi ohtu Eesti energiajulgeoleku. Taavi Aasal on lisaks valitsuskogemusele ette näidata ka tulemuslik töö Tallinna linnapeana ning Eesti Linnade ja Valdade Liidu juhina, omades seega head ülevaadet omavalitsuste käekäigust."
Taavi Aasa sõnul on Tartu- ja Jõgevamaa valimisringkonna näol tegemist eripalgelise piirkonnaga, kus inimeste ootused Riigikogule on väga erinevad. "Tunnen piirkonda, mis laiub Võrtsjärve äärest Peipsi järve põhjakaldani, hästi ning olen kindel, et suudan elanike huvide eest tulemuslikult seista," lausub Keskerakonna juhatuse liige. "Tänases ülikõrge inflatsiooni tingimustes peab riik oma elanikele tagama toimetuleku ja inimväärse elu. Kõrgete elektrihindadega toimetulekul oleks suur abi Keskerakonna ettepanekust tagada kodutarbijatele 130 kWh ulatuses tasuta elektrit. Samuti aitaks õiglasemale maksusüsteemile kaasa astmeline tulumaks. Mitte mingil juhul ei tohi lasta ellu viia Reformierakonna maksuplaani, mis jätab kõrgepalgalistele inimestele rohkem raha kätte."
Taavi Aas toob suure murekohana välja tänase valitsuse otsuse kärpida riigiteede investeeringuid miinimumini. "See tähendab, et Tallinn-Tartu maantee lõplik väljaehitamine lükkub mitme aasta võrra edasi. Kiired ja turvalised ühendused on aga Eesti tasakaalustatud arengu seisukohalt äärmiselt olulised. On avalik saladus, et Reformierakond lõpetaks päeva pealt tasuta ühistranspordi ära, kuid enne valimisi nad lihtsalt ei julge seda sammu astuda. See näitab, et inimestele on prii bussisõit saanud igapäevaelu lahutamatuks osaks," märgib Taavi Aas, lisades, et väikelinnades peab riik kaasaegsete elamispindade rajamisele õla alla panema ning üürimajade programmi tuleb veel jõulisemalt panustada.