Maakondlike ja linnaliinide bussiteenust tuleb osutada nii tihe- kui hajaasustuses, mistõttu peab tulemuslikkust vaatama vastavaid erisusi arvestades. Riik ja omavalitsused peavad tagama eluks vajalike teenuste kättesaadavuse üle Eesti kõigi piirkonna elanikele.
Samuti ei peaks riik viirusega võitlemisel otsima kohti, kust kokku hoida. Oleme jätkanud maakondliku bussiliikluse korraldusel juba arvestatud kuludega. Kohati isegi suunasime lisabusse Ida-Virumaale, et võimaldada inimestel tühjemates bussides sõita.
Meil ja Eestimaa külalistel võib tekkida sellel kümnendil võimalus taas rongiga Tallinnast Rohukülla sõita. Rongiühendus pealinnaga aitab Lääne-Eestis elu hoida, kinnitas reedel Läänemaal töötanud Riigikogu esimees Jüri Ratas.
"Veerand sajandit tagasi lõpetatud rongiliikluse taastamine tänapäevasel moel innustaks inimesi elama väljaspool tõmbekeskusi ja looma siin töökohti,“ rõhutas Riigikogu esimees. „Turba ja Risti vahelisel lõigul peaksime saama sõita ülejärgmisel aastal. Kui otsustame investeerida tuleval viiel aastal veel 67 miljonit eurot, siis muutub reaalseks ka raudteeühendus Tallinna ja Haapsalu vahel."
Keskerakond on valmis alates aprilli lõpust leevendama piiranguid, kui COVID-19 nakatunute arv ja koroonapatsientide arv haiglas langeb alla kriitilise piiri ning näitab püsivat langustrendi, ütleb Riigikogu rahanduskomisjoni esimees Erki Savisaar.
Tagame riigi iseseisvuse ja sõltumatuse, seisame põhiseadusliku korra ja rahva elujärje parandamise eest.
Euroopaliku ühiskonnakorralduse aluseks on jõukas ja arvukas keskklass. Selle tekkimine on Keskerakonna keskne poliitiline eesmärk.
Meie sihiks on turvaline euroopalik heaoluriik. Inimene töötab innuga ja armastab oma riiki siis, kui riik teda kaitseb.