Kommenteerides Reformierakonna täna alguse saanud reklaamikampaaniat, tunnistas Keskerakonna esimees, et temast on saanud Reformierakonna ja IRLi parim müügimees.
Savisaar nentis: „Olen natuke segaduses Reformierakonna tänastest rünnakutest ajalehtede esikülgedel. Tundub, et liiga palju kopeeritakse IRLi selles valimiskampaanias. Ainult Putini näo asemel on Kremli torn joonistatud. Tahaks Reformierakonnale soovitada – pange IRLiga leivad ühte kappi, tuleb odavam ja võib-olla isegi originaalsem.”
„Mõnes mõttes on minust saanud Reformierakonna ja IRLi müügimees. Mõlemad mõistavad, et ainult minu abil ja minu näoga pääsevad nad pildile,” ütles Keskerakonna esimees, „Keskerakonnast on saanud Eesti poliitika tõmbekeskus ja minust selle reklaaminägu. Isegi Eesti Ekspress on hakkanud ilmuma kesknädalal, mis on omaette sümbol.”
Savisaar leidis, et Rahvarinde aeg on tagasi. „Sotsidel on pildil Lauristin, kõigil teistel aga Savisaar. Ainult üks erinevus on Reformierakonna ja IRLi kampaania vahel. See, mida IRLile tehakse meedias tasuta, selle eest peab Reformierakond maksma. Keskerakond ei kavatse üldjuhul ajalehtede esikülgi üles osta, nii et meile sobib kui seda teevad meie konkurendid. Meie kampaania keskne mõte on „RAHU“. Selles tähenduses erineme me nii IRList kui ka Reformierakonnast. Viimati nimetatutel jääb üle vaid parandada oma kampaania positsioneeringut. Praegusel viisil jätkates madaldavad nad nii debatti kui ka dialoogi ja inimesed saavad sellest aru. Nende kampaania väited on üha enam ütlejate väärilised, mis lõpuks muutub juba naeruväärseks, kahandades ka parempoolsete üldist usaldatavust.”