Eesti soovib eesistujana panustada ühisturu arendamisse

Jul 12

Majandus- ja taristuminister Kadri Simson ütles Euroopa Parlamendi komisjonide ees esinedes, et ühtse siseturu arenguks soovib Eesti eesistujana anda välja määruse, mis takistaks põhjendamatut geoblokeeringut ning teisi diskrimineerimise vorme. 

Minister Simson märkis ka, et võrreldes muu maailmaga on Euroopa Liidu üldine konkurentsivõime üks suuremaid väljakutseid ning selle tõstmiseks on vaja täielikult ära kasutada ühtse turu potentsiaal teenuste valdkonnas. Tema sõnul on teenuste piiriülese osutamise elavdamisel positiivne mõju majandusele tervikuna. „See toetab ettevõtete loomist ja laienemist, töökohtade teket, annab tarbijatele rohkem valikuvõimalusi ja tähendab neile soodsamaid hindu,“ selgitas minister.

Tuginedes Malta eesistumise ajal tehtud tööle teenuste nõuete vallas, jätkab Eesti kolmepoolseid läbirääkimisi, et leppida kokku teenuste e-kaardi kehtestamise üldises lähenemisviis. Energeetika teemadel rõhutas minister Simson ühtse, toimiva ja avatud turu olulisust, heade riikide vaheliste ühenduste olemasolu ja taastuvenergia osakaalu suurendamise vajadust. „Jätkame puhta energia paketi ettepanekute menetlemist, pöörates erilist tähelepanu elektrituru väljaarendamisele,“ lausus Simson. Eestil on kavas välja pakkuda energiasektori digitaliseerimiseks avaliku ja erasektori koostöö deklaratsioon.

Majandus- ja taristuminister Kadri Simson osales eile ja täna Euroopa Parlamendi transpordi- ja turismikomisjoni, tööstuse, teadusuuringute ja energeetikakomisjoni ning siseturu ja tarbijakaitse komisjoni kuulamistel ning kohtus Euroopa Transporditööliste Föderatsiooni ja 12 tööstusliidu juhiga.

Salvesta
Küpsiste kasutamine lehel
See veebileht kasutab küpsiseid. Meie lehel kasutatakse vajalikke küpsiseid, mis on seotud lehe toimimise, sotsiaalse meedia funktsioonide pakkumise ning liikluse analüüsimiseks.
Luba kõik
Keela kõik
Privaatsuspoliitika
Marketing
Turundusega seotud küpsiseid kasutatakse külastajate jälgimiseks eri veebilehtedel. Selle eesmärk on näidata kliendile reklaame, mis on kasutajale asjakohased ja huvitavad ning seega avaldajatele ja kolmanda osapoole reklaamijatele väärtuslikumad.
Facebook
Luba
Keela
Google
Luba
Keela
Analytics
Statistikaga seotud küpsised aitavad veebilehtede omanikel mõista, kuidas külastajad saidiga suhtlevad, kogudes ja avaldades andmeid anonüümselt.
Google Analytics
Luba
Keela
Jetpack
Luba
Keela